W celu usprawnienia weryfikacji wniosków o płatność pracownicy działu monitorowania i płatności ZPORR ARR SA zwracają się do Państwa z prośbą o składanie wniosków o płatność wraz z załącznikami poukładanymi w następujący sposób:
- Pismo przewodnie,
- Wniosek o płatność (w 2 egzemplarzach),
- Zestawienie faktur/innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej,
- Komplet załączników poukładanych w kolejności wpisanej do tabeli 20.
Komplet dokumentów powinien składać się z:
WARIANT I
- Faktury/rachunki (opisane zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku o płatność),
- Dowody zapłaty,
- Umowa z kontrahentem (jeśli taka została zawarta),
- Protokół zdawczo - odbiorczy towaru/usługi (na wszystkie maszyny i urządzenia oraz wszystkie zakupy powyżej 1.000,00PLN).
WARIANT II
- Lista płac / rachunek do umowy zlecenia lub o dzieło (opisane zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku o płatność),
- Dowody zapłaty,
- Umowa z pracownikiem projektu ewentualnie dodatkowo pismo delegujące pracownika do pracy w projekcie,
- Deklaracje ZUS DRA za rozliczany we wniosku okres. Dowód zapłaty składek ZUS (zgodnie z DRA) lub zaświadczenie o niezaleganiu z opłatami składek (obejmujące rozliczany we wniosku okres),
- Oświadczenie o należnym podatku dochodowym za pracowników przedsiębiorstwa z wyszczególnieniem kwoty należnej za pracowników projektu. Dowód zapłaty podatku dochodowego w całości za dany miesiąc.
WARIANT III
- Inne tj. np. delegacje (opisane zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku o płatność) wraz z załącznikami wskazanymi w delegacji,
- Dowód zapłaty lub czytelne pokwitowanie odbioru gotówki.