Poniżej prezentujemy e-booki z eksperckimi opracowaniami i analizami dotyczącymi rynku i biznesu elektronicznego w Polsce. Publikacje zawierają m.in. porady na temat budowania modeli biznesowych, analizy polskich regulacji prawnych dotyczących e-gospodarki oraz wskazówki na temat skutecznej reklamy w Internecie i zwiększenie konkurencyjności firm cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników Platformy.
E-booki związane z e-usługą lub B2B:
1. Facebook jako narzędzie dla e-marketerów (link)
2. Rozwój sektora e-usług na świecie - II edycja (link)
3. Prowadzenie i rozliczanie projektu w ramach działań Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (link)
4. Relacje z klientami w e-biznesie (link)
5. Konsumenci e-usług (link)
6. Strategie i plany marketingowe dla e-usług (link)
7. Użyteczność w aplikacjach B2B (link)
8. Prawo autorskie a e-biznes (link)
9. Prawne aspekty prowadzenia e-biznesu (link)
10. E-usługi - definicja i przykłady (link)
11. Rynek elektronicznych systemów B2B (link)
12. Modele biznesowe e-usług (link)
13. Realizacja procesów B2B z wykorzystaniem technologii ICT (link)
14. Dobre praktyki w obszarze e-usług i technologii B2B - działania 8.1 i 8.2 POIG (link)
Więcej e-booków i opracowań przygotowanych przez PARP znajdziecie Państwo na portalu internetowym web.gov.pl (link)