W dniach 19 i 20 czerwca konsultanci obsługujący działanie działania 6.5 RPO Lubuskie 2020 wzięli udział w szkoleniu na temat Profesjonalnej obsługi klienta. Szkolenie poprowadził pan Grzegorz Blaut –Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego Mentor, Coach Zespołowy i Rodzinny. Szkolenie miało charakter warsztatowy i coachingowy. Uczestnicy poznali najważniejsze czynniki, wpływające na wysoką skuteczność w komunikacji interpersonalnej oraz metody radzenia sobie z trudnym klientem. Konsultanci zgłębiali wiedzę oraz zdobywali praktyczne umiejętności m. in. na temat zasad prowadzenia rozmów z klientami, skutecznego analizowania potrzeb klientów, uczyli się technik komunikacyjnych i kontrolowania przebiegu rozmowy. Konsultanci poznawali swoje mocne i słabe strony oraz pracowali nad asertywnością. Szkolenie zostało przewidziane na trzy dni robocze. Ostatni etap odbędzie się 27 czerwca br.
2017-06-21